Thursday, February 18, 2010

我是購物狂

奶奶對星姐姐說: 乜你依家啲衫成個大肚婆咁架.
(星姐姐穿著鬆身娃娃衫.)
星姐姐: 依家興呀. 芷蔚一向都著呢啲衫. 佢依家穿返啲舊衫都得啦, 唔使買新.
我: 都有嘅, 會唔啱著架麻.
奶奶對我說: 你唔鐘意買嘢架呵?
我: (點答呢? 好尷尬囉...) 呀....
星: 咩呀, 佢不知幾鐘意買嘢.
我: (唔出聲, 只能夠做動作..) hehe...
奶奶: 咁你唔係成日買啫? 我依家都買少咗好多嘢.
我: hehe...
星: 點會唔係成日買, 佢日日買添呀, 唔買嘢嗰日好似俾蟻咬咁呀.
我: (唯有扮俾蟻咬..) hehe...
星姐姐: 咁依家係買 bb 嘢, 都買少啲俾自己啦?
我: (繼續扮俾蟻咬..) hehe...
星: 咩呀, 買完俾 bb 就覺得應該都要買返啲俾自己呀.
我: (想點呀? 停唔停到??) hehe...

唔買嘢, 人生有乜嘢意義?

No comments:

Blog Widget by LinkWithin