Sunday, February 28, 2010

大肚相::Asgard Studio

去了會展的 bb 展,
零收穫,
今次的內容係教育用品比較多,
瓜瓜都未出世, 教育類唔啱佢.
結果只係俾咗錢影大肚相.

之前星星問我係咪放棄咗唔影大肚照, 因為我好耐都冇重提.
我話當然唔係, 只不過想頭髮留番長啲, 個肚再大啲先至影.
依家唔夠肥, 個肚唔夠大.

原本預想了的那一間,
星星打去問佢應該幾時影,
佢答你下個禮拜上黎影都得!
當時只不過係四個月左右, 影乜呢?
好似好得閒咁.

今次係展覽會嘅 Asgard Studio,
見佢影得都唔錯,
價錢又平,
就落咗訂啦.
$680 -
18 張 4R相連檔案
5R x2 或 8R x1
自備 4 個造型, 包一個化妝 set 頭
我要著比堅尼影相 :D
影一個半鐘左右.

星星話要遲啲至影,
因為佢依家個肚仲大過我個瓜瓜肚!
小姐話通常七, 八個月左右影,
我地預計四月尾左右去啦.

Asgard Studio
Room A, 1/F, Kimbry Court, Tsim Sha Tsui, Kowloon
影相地點係荔枝角.
Tel 2391-0182

No comments:

Blog Widget by LinkWithin