Sunday, February 7, 2010

婚後生活::3 個月

結咗婚三個月,
好多人都問婚後生活如何?
我說沒有改變,
因為我還是一個人住,
還不需要做家務事,
還沒有煮過一餐飯 :)

很高興兩家長輩也沒有多言,
不一起住並不是大件事.
雖然全世界都覺得好怪 :p

有時都會好唔開心,
夜晚自己返屋企,
一個人同個肚, 都唔似一個家, 好似寡母婆 :(
得我一個人就冇所謂,
但係有個胎, 就覺得有個人係身邊好一啲,
有乜事都有人知, 雖然我行得食得瞓得.
有一刻都會想有人照顧,
都想爸爸同個仔做胎教.
想還想,
都好耐冇埋怨佢.
懷孕期過咗一半,
還是自己照顧自己同個肚.
總係覺得到生仔嗰日都係自己搭的士去醫院 :P

上個月我地終於都買咗樓,
依家不停的睇緊好多好煩好瑣碎的裝修項目,
我負責靚的選料部分,
佢負責實際的電器部門,
生咗仔坐完月就開始師奶的生涯啦.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin