Wednesday, February 3, 2010

私家檢查 (4)::係大咗定細咗??


今日 134 磅,
醫生也說我在 10 個禮拜內重咗 14 磅重得太快 :(
一個禮拜一磅, 知道啦...

超聲波的事情同上次你醫院檢查差唔多,
都係人體奧妙展,
不過今次就望個面多啲囉,
總係覺得佢口大鼻大好似陳星囉 :(
佢仲要張大個口打呵欠!! 好大個口呀...
希望係我多心啦...
另外就專登放大咗瓜瓜的 '咕咕' 去確認佢係個仔.

佢話我依家 22W5D 呢,
瓜瓜就係大碼,
個頭又特別大.
但係我地又問醫生: 醫院個預產期係 5 月 23 日 (醫生係 6 月 3 日).
醫生話咁就 24W 啦喎,
如果係咁, 瓜瓜又偏細囉.
因為經期唔準, 差咗 10 日,
所以個預產期又差 10 日,
咁 10 日個進展又可以差好遠.
所以都唔知佢係偏大定偏細...
不過都係正常又健康,
是但啦.
都係嗰句,
麥同學: 我都唔知去唔去到你婚禮架, 你問我個仔啦.

上次度頸皮的詳細報告出咗,
好多數目字,
唔明白點解,
總之唐氏低風險啦.

又問咗關於肚紋膏的事啦,
醫生話唔好亂擦,
因為有好多人對肚紋膏敏感, 所以個肚皮花晒.
咁佢就另外俾咗隻 Physiogel cream,
佢話呢隻低敏感喎,
今晚又試吓.

仲有條腰帶,
醫生都奇怪點解咁早就戴,
我話成日行, 戴咗冇腰痛囉.
佢話我戴得鬆, 同埋係屋企冇戴,
都唔會影響血液循環同 bb 生長嘅.

走之的時候仲攞走咗咁多次睇超聲波的 CD,
今晚整理吓就俾大家睇吓瓜瓜的盧山真面目啦~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin