Monday, February 1, 2010

健康院檢查(1)

第一次到健康院,
亦是第一次來這間 '新' 的健康院.
一到場就聽 vcd,
講吓去健康院做啲乜,
其實咪係同去醫院一樣囉.

又係磅重量血壓驗小便,
今次體重突飛猛進,
已經 60.5kg,
死得...
姑娘話我重得太快,
應該一個禮拜一磅,
依家呢三個禮拜呢, 一個禮拜兩磅!
要控制吓體重, 食少啲朱古力啦...
血壓就正常, 110/60.

健康院都有產前班,
唔洗錢, 不過係辦公時間囉.
我呢個 stage 得兩樣,
就係人奶餵哺同埋幫 bb 沖涼,
我同姑娘講我出街學咗幫 bb 沖涼,
佢話佢地有得同真 bb 沖涼,
好驚 :p
係人地個仔喎!
但係佢地係冇產前運動班嘅.

攪咗個半鐘就走得啦,
出咗門口有四個阿姐圍住我,
分別代表四間公司,
惠氏, 雅培, 迪士尼世界, Pampers.
填寫個會員表格就有禮物啦.
因為逢星期一呢個時段都係新登記的孕婦做檢查,
佢地專登係度欄途截劫! 好厲害!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin