Wednesday, January 13, 2010

準爸媽產前產後工作坊::Lesson3

今日重點係陳星示範沖涼沖得好高興,
仲叫我唔好同佢爭以後都係佢沖,
仲要勾手指尾添!!
我: 咁以後你負責, 我乜都唔洗做啦喎.
星: 係喎, 你淨係生得啦, 生咗以後乜都唔洗做喎.

嗱! 佢話架, 第時我唔做唔好話我呀!!

[產後護理及初生嬰兒照顧篇3]
BB皮膚護理 --> 比較薄, 所以水溫唔可以高.
面部及臍帶護理 --> 要小心細菌
體温測量 --> 唔同的溫度計, 唔同的發燒度數
購買BB用品注意事項 --> 外衫有人送, 內衣冇人送.
示範及練習部份:
沐浴技巧 --> 洗頭, 除衫, 洗身, 洗背脊, 包毛巾, 著尿片, 著衫
初生嬰兒穿衣技巧 --> 所有的衫事先著好, 一次過穿上 bb 身上
面部清潔技巧 --> 用 8 個綿花球, 抹一下就要掉
臍帶清潔及護理 --> 用大頭棉花棒, 一圈四個頭, 行四圈

No comments:

Blog Widget by LinkWithin