Monday, January 11, 2010

爸爸與瓜瓜的第一次說話

我同陳星講要得閒同瓜瓜講吓嘢,
佢出咗黎都認得佢把聲.

星: 瓜瓜, 我係老豆呀... 你快啲出黎啦.
我: 佢未夠鐘唔出得黎架. (早產呀大佬! 家吓五個月咋!)
星: 咁你慢慢啦, 唔好咁快出黎啦.
我: 咁又唔可以慢慢喎 (*), 夠鐘自不然會出黎啦. (想點呀? 好明顯唔知講乜啦...)
隔咗一陣...
星: 你出黎, 我一定會打你!
我: 好惡毒呀... (well... 真係唔講好過講...)

邊有人咁同個仔講嘢?
第一次就話打人, 認住佢啦!

(* 按: 上堂教的: 生仔係唔可以慢慢嘅, 最多係 40 週囉, 40 週後個胎盤唔會再提供營養, 會自動脫落, 即係一定要出世, 唔係會有危險.)

No comments:

Blog Widget by LinkWithin