Wednesday, January 6, 2010

醫院覆診 (3)::瓜瓜係個仔!

今之的任務係照超聲波,
政府醫院只不過係俾六十大元!
ms chanchan 已經同我講咗政府係唔會話你聽係男定女,
但係其實個醫生係會問你想唔想知架.
結果係佢兩隻手都啜緊手指,
咁兩隻大腳中間有嘢一定係仔啦,
都好難會錯架啦.

11 月 18 日的時候係 53.3 kg,
今日已經 57.9 kg 啦.
重咗成 4.6KG, 即係 10 磅...
陳星話我塊面仲尖咗, 仲嫌我唔夠肥!!
希望真係完全肥係個肚度啦,
我要維持體重啦~
但其實日日出去睇樓對於一個大肚婆都實在好大運動量.
血壓就好低, 96/50!
姑娘問我有冇見暈!

驗完小便同血壓,
等咗 15 分鐘就到我照超聲波.
好似上咗一堂人體解剖學.
'呢個係頭, 頭頂, 頭圍 xx.' (我唔記到咁多數字.)'
'呢度係眼, 鼻, 嘴唇.' (好似羅茲威爾!!)
'呢個係大腦, 分左同右, 呢個小腦.'
'呢個個肚, 跳吓跳吓嘅係心臟, 有 xx 條血管'
'呢條臍帶, 有 3 條血管.'
'呢度係胃, 呢個係橫隔膜.'
'呢度手, 五隻手指.'
'呢條兩條大腿骨, 小腿骨, 腳板.'
好詳細,
每個部份都講,
總括就係樣樣齊, 冇問題.

之後就等啦.
等咗個幾鐘,
等咁耐就係俾啲文件你,
一個月後去健康院覆診,
二個月後去醫院飲糖水驗血糖.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin