Saturday, January 2, 2010

2010 展望 - 游貝貝篇

2009 年, 風平浪靜.
有發生什麼嗎? 應該沒有.
總括都係開心的一年.

回顧一下上年的展望:
2009 工作的展望: 老闆唔好留係公司, 唔好 send email 俾我. 同埋佢記得做 progress report 快啲出糧俾我.
-->
工作上得到個銜頭,
不過距離目標還有好一段日子,
還要努力一點.

2009 學習的展望: 快啲上完堂, 快啲 home study, 快啲唔駛對住老闆!
-->
豬流感影響進度, 又要對住老闆耐一點.
老闆做嘢快少少, feedback 快得黎少, 就好.

2009 旅行的展望: 一定要去泰國揼骨啦! 但係又想去台灣飲珍珠奶茶... 幾時大家請到假???
-->
今年旅遊年, 去咗美國, 北京, 東京.
不過只要悠悠閒閒的跟朋友 hea 過,
唔使迫又唔使爭, 就好.

2009 愛情的展望: 搵個第個, 要幽默多嘢講無聊攪笑肌肉男! 快啲俾阿媽睇, 等佢唔會再懷疑我係les!
-->
還是那個人,
這不是大部份人所認同的路向,
都只係想過得開心, 得到快樂,
真的緊握在手又未必有我現在的歡娛.
作為朋友, 都希望見到我笑啫.
不過還是希望搵到第二個嘅.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin