Wednesday, December 30, 2009

準爸媽產前產後工作坊::Lesson1

其實一般醫院都有呢啲產前講座,
但係依家東區醫院就取消咗!
結果要自掏腰包俾錢出去上堂,
呢間係太子, 由註冊護士主講.

尋晚第一日上堂,
一班 15 對左右啦.
其他人個肚都好大,
我算好早去上堂架啦.
早啲知道, 早啲準備令我心理舒服好多,
我心急吖麻~

護士 Wendy 好詳細,
仲講到成 9:30!!
呢堂內容係:
- 懷孕期不適及護理 --> 呢個我冇乜事.
- 入院準備及程序 --> 屋企咁近醫院, 慢慢行都仲得!
- 作產的先兆及處理、 --> 睇得電視多, 我都知知地.
- 自然分娩的過程 --> 原本痛極都係一個鐘啫~
- 無痛分娩真的無痛嗎? --> 打支針係個背度好恐怖, 我一定唔做!
- 分娩的減痛方法--> 痛得滯咪吸笑氣囉, 如果我啱程序.
- 甚麼是臍帶血? --> 呢個真係要研究吓邊間好啲, 我會儲啦.
示範及練習部份:
- 走佬袋預備 --> 好多嘢囉, 不過屋企近, 唔記得都冇所謂啦.
- 清理大小便及換片程序 --> 佢有練習呀, 留俾佢做啦.

雖然內容好充實,
樣樣都重要,
不過我真係唔多鐘意上堂 :P
好彩佢都好留心, 而且好開心咁練習換片!
希望第時佢真係會幫多兩隻手去湊仔啦.

另外有個問卷調查,
睇吓你有冇遺傳病,
懷孕期間有癟不適,
咁 Wendy 會一對一對去了解,
然後對症下藥,
好似星星有地中海貧血,
佢即刻去攞咗兩支水溶性鐵質俾佢試,
仲解釋得好詳盡,
另文再講, 因為似乎我都有用.

全場最大的得著係星星話要買支肚紋膏俾我,
可能驚第時走咗樣我一定會成日鬧佢, 哈哈~~
不過我覺得個肚上面有個放射西瓜紋好有型!!
落咗堂就去咗卓悅買啦.
呢個都係另文再講.

都好,
上個堂俾多啲資訊佢,
對我都有啲著數~
---------------------------------------------
準爸媽產前產後工作坊
2009年12月29,逢星期二,7:00–9:00pm
課程編號: 01-2091229-79
學費: $ 980 (夫婦二人)
康妍專業護理有限公司
九龍彌敦道761號 太子 ~ 藍馬之城 15樓
Tel: 3516 1190

[ 課程特色 ]
小班教學形式: 示範及實習並重,着重夫婦互動交流
全方位星級導師: 註冊護士、註冊藥劑師童回春女士
最新最全面內容: 全港首創全實習技巧工作坊,清理大小便及換片程序、沐浴、初生嬰兒穿衣技巧、不同的
正確抱BB姿勢、人工餵哺及用品消毒程序、使用包被、使用背帶等全以示範及練習模式教授
目的: 以小組互動、實習示範方式為準父母提供產前後必備的最新健康護理知識,以作生產前的心理準備;並教授初生嬰兒照顧技巧、培養嬰兒潛能及溝通技巧,讓您成為100分的父母。
教學方式: 講座、示範、實習、小組討論

[產前、生產準備及初生嬰兒照顧篇1]
懷孕期不適及護理、入院準備及程序、作產的先兆及處理、自然分娩的過程、無痛分娩真的無痛嗎?、分娩的減痛方法、甚麼是臍帶血?
示範及練習部份: 走佬袋預備、清理大小便及換片程序
主講: 註冊護士

[產後護理及初生嬰兒照顧篇2]
潮媽坐月護理、傷口護理、產後檢查、坐月飲食宜忌
示範及練習部份: 人工餵哺及用品消毒程序、掃風方法
主講: 註冊護士

[產後護理及初生嬰兒照顧篇3]
BB皮膚護理、面部及臍帶護理、體温測量、購買BB用品注意事項
示範及練習部份:沐浴技巧、初生嬰兒穿衣技巧、面部清潔技巧、臍帶清潔及護理
主講: 註冊護士

[懷孕期營養及嬰兒醫護常識篇]
懷孕期及授乳期健康飲食與營養、嬰兒的營養、嬰兒常見小毛病及疾病處理、
最新嬰兒防疫及藥物資訊
主講: 註冊藥劑師

[初生嬰兒照顧篇 4 及 愛「子」有法篇
嬰兒成長里程碑、愛「子」有法方程式
示範及練習部份:正確抱BB姿勢、如何使用包被令BB增加安全感、如何使用背帶
主講: 註冊護士

No comments:

Blog Widget by LinkWithin