Wednesday, December 9, 2009

談名字

我: '衍' 字好唔好?
星: 好, 不過冇用, 有個長輩個名有 '衍' 字. 你點解唸到個 '衍' 字?
我: 因為我見到 '衍生開奶茶' 個廣告.
星: 咁不如叫 '衍開' 啦, 人地問個名點黎, 因為 '衍生開奶茶' 囉.

星: 我覺得筆劃少的名字型啲.
我: 咁叫 '陳一一' 囉.
星: 唔好, 叫 '陳一,' --> 符號, 音: '陳一逗'
我: 或者 '陳一、 ' --> 符號, 音: '陳一頓'
我: 用個句號 '陳一. ' --> 符號, 音: '陳一點'
星: 用一條線, 但係唔係 '陳一一', 係 '陳一- ' --> 符號, 音: '陳一橫'

實在係天下間最無聊的父母.

1 comment:

Anonymous said...

吓...咁橋? 我將來都諗住改個仔個陳一一喎...

BABY

Blog Widget by LinkWithin