Thursday, December 31, 2009

想買就買::托腹帶+多功能攬枕

個肚開始大,
要有啲乘托,
唔係條腰負荷都幾大,
出街想買個攬枕陪瞓,
唔洗朝朝起身腰骨痛!

途經孕婦專門店-媽媽世界,
唸住睇吓有乜需要,
又學咗啲新嘢~

見到托腹帶,
多口問吓小姐幾多個月開始要戴,
佢話三個月!
我已經四個幾月啦喎,
拿拿臨買番條先~

都有三款選擇,
我買咗第二排左邊那最簡單的款式 $219,
因為另外嗰兩隻個樣好裝假狗,
我唔鐘意個肚咁大,
而且遲啲夏天又熱.

另外仲有內衣褲啦,
胸圍的分別就係可以前面開啟方便餵人奶,
但係暫時都未有需要,
雖然持續增大中, 係普通內衣店買咪得囉.

個小姐不停叫我買內褲, 因為減價中, 而且保暖喎.
但係呢個高腰加大肚的設計,
成條<祖母的內褲>咁!!
我接受唔到自己變成咁囉....

下一步就買攬枕啦,
原本想去 Mothercare,
但係要 $690 喎...

再去 sogo 買咗個 Minimoto, $249

多功能攬枕-米色
Model No: YM1400K
品牌: Minimoto
專為嬰兒和媽媽設計的:
1.懷孕期間做放鬆運動或抱著而睡, 令孕婦的脊柱處於放鬆水平狀態
2.將多用枕環於腰間, 無論是母乳喂哺或奶瓶喂哺都能輕鬆完成
3.寶寶學習坐的輔助靠墊
顏色:米色

仲有下面個三角型, sogo 賣$79,
星星堅持呢個至托到個肚,
不過我又想對腳夾住個攬枕,
攬枕唔得咪再買呢個囉.

三角枕 - 米色
Model No: YM1401K
品牌: Minimoto
1.孕婦側睡時支撐腹部的重量, 保持正確的側?姿勢, 維持良好的血液?環
2.墊於腳下, 減輕下肢浮腫帶來的不適
顏色選擇: 米色

其實買咗之後有啲後悔 :p
因為上網買平幾十蚊,
樣樣都平少少加埋真係唔得了.
不過呢兩樣都趕住用, 算啦...

下次一定要先格價再購物!!!
pics from Motherworld, Mothercare and Bebedream

No comments:

Blog Widget by LinkWithin