Monday, December 21, 2009

神位

早早說過,
要孝順, 要對人好, 不要等到死後.
在世的時候就應該用多啲時間心思去陪伴佢地.
你永遠唔知道緣份係那年那刻完結.
死後的一個神主牌, 一場祭祀, 一縷清香並不過改變歷史.

燒多兩枝香代表甚麼?
你死後我想同你溝通,
可以對住幅相, 對住一隻屬於你的手錶,
或是對住個天係心入面講咪得囉.

我係敬鬼神而遠之.
我會拜神, 會拜山.
但係神主牌不能同我同屋共主.

放個神主牌係屋企好似佢又住係間屋度咁,
我覺得長期被監視!
雖說祖先會保祐,
放係個心度咪得囉,
我知你會睇住我,
但係我唔需要你一齊係間屋度望住我!

心照, 咪就係咁解囉.
第時我死咗, 好快去投胎架啦,
清明時節得閒黎探吓我就得架啦.

1 comment:

gwyncoseph said...

目標是什麼不重要,目標能產生什麼樣的效果才重要..................................................

Blog Widget by LinkWithin