Sunday, December 13, 2009

生日

陳星星唔係一個浪漫人,
想驚喜? 應該係驚嚇多啲.
我都係為自己籌謀一下,
起碼啱自己心水.
係呀, 我好面皮厚架,
鐘意嘅我一定爭取.

大項目一早決定咗,
因為結婚的時候酒店送咗一晚 Superior Room,
一定要今年用咗佢, 但係大時大節又唔用得,
咁就生日用啦,
房間介紹另文再寫.

舊年佢冇買生日蛋糕攪到我冇蛋糕切,
但係係酒店食太大個攞走又煩,
咁我就搵咗 Awfully Chocolate 叫佢買個 6" 香蕉朱古力蛋糕.

晚飯呢早一晚食, 因為正日要做冬.
佢俾咗三間我揀, 我否決咗一間,
佢決定去 Cucina, fusion 喎.
都係另文再寫.

禮物都係自己一早揀咗,
係酒店至拆, 生日要拆禮物架啦.
好彩提醒佢買生日咭有做到 :p

就係咁,
又老一歲.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin