Friday, December 4, 2009

古老智慧

媽媽說:
1. 不可以拿重物.
2. 不可以在家釘牆. (仲話佢個朋友唔信邪釘咗牆然後個 bb 的小腿真的有一個如釘印的小 'lup' 位.)
3. 第時屋企張新床搬黎的時候我唔可以係屋企.
4. 雙手最好不要舉高過頭, 放係太高的雜物叫其他人攞.
其實佢日日都有新嘢, 記得再寫.

全世界都緊張作為大肚婆的我,
最唔緊張最唔避忌同最唔覺得我係大肚婆的應該係我同陳星星.

唔鐘意人地覺得我有咗所以呢樣唔食得, 嗰樣唔做得,
好鬼似個廢人咁,
我明明行得走得! (係慢少少啫.)
好勝的唔鐘意俾人認為係弱者啦!
但係又想得到身邊的人的關心, 真矛盾~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin