Tuesday, November 24, 2009

幾句

舊文: 2009 年 11 月 14 日

1.
依家我係一個麻煩人,
不能餓,
食完嘢要行吓,
要休息, 要瞓,
行一陣又攰.
個胃成日都唔舒服,
想點?
我証明小新應該命硬過我.

2.
媽媽說佢睇命書說我下年虎年一定會有孕?
我話呢個世界咁多人同一個生肖, 全部有孕呢個世界會陸沈!
媽媽說她還有看月份.
我說就算呢個同一年同一月的只有世界的千分之一, 都陸沈啦!!

3.
媽媽問點解我唔去養和生?
我話因為我有交稅!
(而且醫生已經話我知養和到時應該冇期~)

3 comments:

Anonymous said...

雖然遲咗少少..
家姐,加油呀!!

芷蔚 said...

well... 度日如年呀 :p
HAHAHAHAAAAAAA

Anonymous said...

Sorry, 我指遲咗同你講恭喜 :)

-bro

Blog Widget by LinkWithin