Monday, November 30, 2009

老闆

其實老闆真的是待我不薄的呢.
今日佢等公司人少少的時候細細聲的問我: 點呀, 夠唔夠嘢做呀?
(因為我們還是很低調, 衣飾身形沒大轉變, 同事們還是不知情.)
我說: 我好夠啦!
(因為基本上佢成日都俾客我, 次次有我份, 雖然都不是什麼大客, 但都是舒舒服服的路線.)
老闆: 依家行得走得冇問題? '走走笛笛' 冇問題吖麻?
我: 冇問題, 要搵多啲錢呀 :D
老闆: 唔會太攰麻?
我: 都 ok, 你都係俾啲附近區域我, 中環灣仔都 ok. 都唔會太攰.

佢百忙之中都黎問候一句, 都算係咁啦.
仲要驚你冇嘢做! 又驚你太攰!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin