Friday, November 27, 2009

陪月+產前講座

其實我都唔明點解要咁早搵陪月員?
不過事實就個個都趕時間.

上次都東區覆診的時候得到 Papa-dio 的陪月服務小冊子,
賣點係社會服務所以為服務非為牟利,
價錢相比獨立的陪月員便宜一點點.
全部都有証書, 有專業訓練, 有問題直接返東區醫院.
同一般仲介公司一樣有得面談, 可以退貨.

電話傾談的康姑娘都好好人.
同時佢推介我要聽產前講座,
他們的是個別上門的指導,
時間比較好, 單對單比較隱私 :p
同埋真係有聽到,
其實比較啱我,
因為我唔鐘意一班人上堂 :p:p:p
我一定左顧右盼~
價錢當然比一大班人的貴啦,
不過感覺上好似全面啲囉, 呵呵~~

原來東區醫院依家係冇做講座架啦,
我都有比較其他, 呢幾間好似多啲選擇:
康妍專業護理中心
Fit Health
循道衛理楊震社會服務處

兩樣都未決定,
再跟進.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin