Sunday, November 8, 2009

完滿結束

多謝各位的蒞臨!
多謝各位的幫忙!
多謝各位的祝福!

這些是我小小的感想啦.
有讚有彈啦.

1.
結婚真係好攰,
之前 pre-wedding 影相好攰,
準備過程好攰,
當日頻能的流程好攰.
對手拿花球拿到酸了.
對腳穿半日高跟鞋小腳實了.
企足一日腰骨都直了.

2.
開心嗎?
我只想快些完成成件俗事讓我好好休息.
新娘子的喜悅不及休息的渴求 :p
只要跟家人好友一起就好,
事情過程的本身並不重要.

3.
五點幾起床沒有令我眼瞓,
因為全程就好趕好怕遺漏好怕招呼不週.
個腦轉數極頻繁,
一刻都不能放鬆.
幸好姊妹有跟進全部準備功夫,
否則冇人幫係掛漏萬一.
千萬不要信任新郎哥與兄弟,
佢地都係滋事份子.

4.
化妝師 Triangel 的 Mona 十個準時,
化妝髮型的都好滿意.
特別對於我此特 '大細超' 的眼睛,
真的修飾得很好.
新娘兩個小時準備亦冇問題,
時間拉制得很好.
轉妝半個小時左右.
個妝好襟,
基本上唔便點補.
不過佢公司的頭飾一來殘殘地, 二來唔係我杯茶,
雖然有先借下來, 不過結果冇用到.

5.
流程就預計一樣有 delay,
不過我預的 buffer 比較少,
然後又有太多的估唔到,
一件疊一件,
所以好趕,
兼且冇時間食嘢.
係女家姊妹化妝遲咗少少,
玩遊戲遲咗少少,
然後都係發生係唔鐘意溝通的新郎身上.
原來佢屋企拜神咁誠心,
原本奶奶咁多朋友, 而且.鐘.意.分.開.影.相.
而且因為自助餐的關係,
啲人出去攞嘢食,
佢冇一個人可以一早集合啲人係台邊等一陣上台影相.
成日都係我企係上面等佢地慢慢行!!
仲要等極都唔齊人,
我係台上餓死咗!!!
淨係食咗少少甜品 :p

6.
影相最緊要聽攝影師指揮,
一台都係人,
你一定要幫手移動大家,
唔係有排都做唔完.
forstarproduction Ben 同 Joe 兩位攝影師都很好,
好 nice,
營造輕鬆的氣氛,
心情都開朗啲.

7.
租車司機我都覺得好好喎,
雖然我冇坐那輛車,
不過當橫過冇交通燈的馬路的時候,
司機叔叔有幫忙指揮交通喎,
這不是他工作範圍啦.

8.
酒店招呼很好,
有個經理一路跟住新郎,
我就有個小姐阿賢跟住,
會攞食物俾我,
冇叫佢都會遞杯水俾我飲,
走路佢會扶住我.
(但係佢估唔到我著四吋高跟鞋都健步好飛行得快過佢 :p)
影相啲哥哥搬櫈又快,
有 DJ 打碟,
食物不錯,
我冇食但 MUA Mona 同我講生蠔不俗.
(都好, 生蠔正常 menu 冇架, 我加錢架!)

9.
Maple 場地佈置呢...
因為我大部份都係總監做,
Maple 要做的部份比較少,
同埋我遲到,
到達的時候已經整好晒,
我留意自己的 DIY 齊唔齊全咋~
唯一 comment 係之前一晚間公司冇打電話黎 reconfirm,
我都唔知佢地幾點到?
詳細情形我要問番總監.

10.
總監的部份我當然非常滿意啦~
全部我都係無厘頭的起咗頭,
然後總監幫我解決.
好似無拿拿係 scrapblog 整咗個蛋糕開頭,
總監幫我畫咗張蛋糕喜帖,
整咗個珍珠相架,
總監幫我砌張 welcome 紙放入去.
繡幅十字繡,
總監幫我拚貼個証書套.
買咗個大相架,
總監幫我唸點樣整珍珠名 (雖然最後冇用到~)
還有襟花手花, pom pom 花,
簽名簿, 簽名筆, 座位表, lace 布.....
我記得這些製作過程多過尋日的婚禮啦,
多謝 iris!
多謝大家!

11.
Croska 花球係美國空運到港,
前一日至到手,
實在有啲驚~
不過完全係我想要的款式,
很高興~

12.
買咗球桃紅牡丹做頭花,
早一日下午四點係花墟買的時候係一個球狀細過個拳頭,
零開花的意欲,
返屋企都只係用水養住.
第二朝起身一望,
開.晒!!! 大過隻手板~
差唔多撕咗半朵花至可以放上個頭度!
開有開好嘅,
見到黃色的花蕊.
媽媽話花開富貴!
另花店介紹臘梅用襯花也不錯.

13.
我貪靚,
個人造型很滿意,
全部頭飾.手飾.裙.鞋.都是一手一腳找來的,
出黎的效果比我想像中好,
滿足感好大~

14.
完成之後走得都四點,
出街影相淨係去到尖沙咀 1881,
我想要的中環夜景都太攰冇去到.
我會記錄在案,
下次一定要影中環銅鑼灣.

15.
全日都太緊張,
六點半返到屋企好攰都瞓唔著.
晚飯都係食咗少少,
八點半再試瞓,
半夜一點大家都醒咗有啲餓~
起身食咗芒果!

16.
一唸到什麼裙掛頭飾都係借三日兩夜而一陣要周圍歸還,
全身都攰到不.得.之.了!

寫住咁多先啦...
唸吓都攰!

想搵番各項資料,
請係最後定案搵.

4 comments:

Miss W. said...

恭喜你啊...... :)
好好休息~ 遲點post相上來分享啊!

Miss W.

芷蔚 said...

多謝多謝~
冇乜休息, 今日都已經返工啦 :(
相片至少要等多三幾個星期啦~

^^ liyk said...

恭喜哂 ^^ ....um......我係路人甲, 因為我都係用 gocco 印帖既, 所以之前籌備婚禮果陣, 搵到你呢度.

你 big day 係 11/7, 我係 10/6, 早你少少 ^^, 你搞 buffet, 我都係, 不過係夜晚, 你用 gocco, 上 etsy....... me too! 就係呢少少既共通點, 令我好想追落去, 好想見倒你成婚既一日. 呢一日終於都到左喇 (其實係過左添 :P )

Anyway, 祝你倆幸福快樂, 身體健康~

芷蔚 said...

liyk, 多謝晒! 我都祝你倆幸福快樂~

Blog Widget by LinkWithin