Saturday, November 7, 2009

鞋帶

當呢段文章出街的時候,
我已經係陳太啦.
佢都唔會理會係乜嘢事情感動我要嫁俾佢啦.
米已成炊啦.
------------------------------------------
從小不太懂綁鞋帶,
總之那天出街是自己綁鞋帶的話,
在街上至少要綁三次以上,
我綁的蝴蝶結,
壽命只有兩,三個小時,
很快便會散掉.
大家以為我懶唔拆鞋帶著鞋,
其實因為波鞋上的蝴蝶結一般都係請別人幫我繫的.

有一日我同佢係羅湖返香港,
當時上緊一條好短的扶手梯,
佢企我後面.
我發現鞋帶鬆咗,
然後就搖一搖隻腳同佢講: 鞋帶鬆咗呀.
意指離開扶手梯之後我要死埋一邊綁鞋帶, 冇 imply 老點佢架.
估唔到離開咗扶手梯行埋一邊的時候,
我都未彎身,
佢已經先我一步烏低咗幫我綁啦.
起身之後佢仲要話: 快啲睇吓有冇人睇到? 一陣間俾人放上 youtube 話你港女呀!

一件好簡單自發性的小事,
不過當下就覺得好 warm 好感動, (女人都是為一點不顯眼的小事而感動.)
仲決定將下半生交拓俾佢,
我知道以後一定會好幸福 :)

2 comments:

卡臣 said...

恭喜哂

祝:
百年好合
永結同心

芷蔚 said...

多謝多謝~
很開心你又再度活躍!

Blog Widget by LinkWithin