Friday, November 27, 2009

私家檢查 (3)::7.43

舊文: 2009 年 11 月24 日
今日的任務係度頸皮.
醫生之前都講咗,
要 bb in the right position,
要某一個角度至度到,
所以可能會用好多時間,
所以約咗做第一個客人, 10:45am.
我到的時候醫生都未返!

一照,
又長大了.
孩子直直的坐咗係度,
但係頭, 頸同身未能成一直線,
所以都睇咗一陣,
我個心不停講 : 衰仔, 快啲坐好啲, 快啲攪掂, 你阿媽我要睇樓呀! 唔好玩咁耐!
結果 11:15am 就完成啦,
都算快架啦.
過程中好似偷窺咁一路睇佢活動,
好似一隻老鼠 :p
見到佢的手手腳腳, 手指腳指一粒粒,
至少佢四肢健全,
見到眼眶, 鼻, 口咁,
都四正架.
仲有個肚啦,
心臟呀胃呀.
7.43cm 由頭頂到尾龍骨, 加埋腳大約有 10cm 啦.
腳板都有 1.xcm 架, 好大隻腳 :p
未睇到男定女.
到後期佢的跳動好似裝咗心臟起膊器咁,
啪噗啪噗~ 成個 s 型咁跳! 好勁!

講番正經事,
頸皮係 1.5mm,
屬於正常,
然後再驗小便同抽血,
小便係睇有冇糖尿病.
驗血驗一個孕婦至有的蛋白質, 一個唔記得乜嘢,
聽日至有結果.
結果會係低或者高風險,
如果低風險就冇問題啦,
高風險就要再驗其他嘢.

今日上磅係 121 磅, 不過有著鞋同著褸!
我問醫生呢三個月都冇重過有冇問題.
佢話 ok, 因為只係 10cm 的孩子唔需要太多營養,
而且孩子生長正常, 就更加冇問題啦.

走之前俾咗孕婦維他命 (Wyeth Materna) 同鈣片,
我同姑娘講我食葉酸同飲奶想嘔所以停咗,
佢話呢隻維他命都有機會, 如果想嘔就遲一個禮拜至食.
鈣片就冇問題,
依家一日需要 1000 mg 鈣,
一片鈣片 300+ mg, 所以早晚食,
而芝士約 100+ mg,
一般食物內都有鈣.
咁就要自己計住數啦.

另外我見今日報紙寫缺鐵性貧血會引致早產,
咁我一路鐵質都偏低,
所以我都有問姑娘.
姑娘話我係醫院驗血的時候有問題會話我知,
所以要等到下次醫院覆診至知啦.
---------------------------------------------
準媽媽懷孕進餐6大問 - copy from Esdlife
懷孕期間,除了正常飲食外,還需攝取甚麼營養素?

孕婦最好在正餐之外,額外添加懷孕所需要的熱量及營養素,例如蛋白質、鈣、鐵、鋅及維生素等,以適應母體在懷孕期間所產生的生理變化。

- 增加攝取肉類,確保胎兒獲得發育所需的蛋白質、維生素B12、鐵、鋅等
- 食用含葉酸成分較高的綠葉蔬菜,如青菜、菠菜、菜心等
- 勿攝取過多的鹽分或過份剌激性食物
- 多選用未加工的穀類,以獲得較多的膳食纖維
- 忌煙、酒

懷孕期的女性比一般人需要多少營養?

蛋白質、維生素、礦物質,需求增加10-50%
維生素C和鋅,需求增加60%
維生素D,需求增加100%
鐵,需求增加150%

不同階段的懷孕期,所需攝取的營養有變嗎?

懷孕早期是胎兒神經及主要內臟器官形成的關鍵時期,對葉酸、鐵和鈣的需求特別大,孕婦可補充專為孕婦配製的多種維生素、礦物質及微量元素。到了懷孕中晚期,胎兒處於迅速生長發育的階段,熱量、蛋白質及鈣質對胎兒都很重要,營養師建議每天飲用營養均衡的奶粉。實際上,無論在懷孕初期、中期或晚期,奶製品都是最好的營養補充劑。

懷孕期間體重會增加多少?

產科醫生和營養師認為,以平均身高和體重的女性為例,在孕期體重增加11-15公斤(24-33磅)是恰當的。若在懷孕前,您體重偏低,那麼您在孕期所需增加的體重在比例應該更多。至於超重的女性,更應食用大量健康而有營養的食品,千萬不要節食。

在懷孕的1-3個月,大多數女性只重幾磅,這是正常的,不必過份擔心。而在往後的日子,女性大約每周體重增加約一磅。

孕婦每天要吃多少及幾多次?

您只需均衡及充足的飲食,您可以選擇每天三次正餐,五小餐,或大小餐結合,隨您喜好。孕婦可估計自己卡路里的攝取量,然後加上孕期額外增加的300卡路里,從而計算出孕期所需的卡路里所需攝取量。

一人食量,供兩個人吃嗎?

營養均衡及充足便可以了,不必過分強調食物的份量。按照孕婦的飲食時間表,多添加一些額外的營養 (可參考上文) 便可,在懷孕期建立為BABY建立良好的飲食習慣吧。

No comments:

Blog Widget by LinkWithin