Thursday, November 26, 2009

中醫覆診 (3)

舊文: 2009 年 11 月 23 日

有少少外感, 流鼻水,
中醫說以後一有少少病就要去睇佢,
就算啲湯未飲完都要.
今次要飲兩日中藥醫好個外感,
過兩日好番至繼續食療.

中醫叫我食清淡,
我: 我已經好清淡咁食粥.
佢: 係乜嘢粥先?
我: 係花膠粥.
佢: 咁就錯啦, 因為花膠滋補, 所以個病就困咗係身體入面. 外感唔可以食滋補嘅嘢, 可以食蛋, 食瘦肉, 或者少少雞肉, 因為雞都滋補.

中醫: 有冇厠所去?
我: 冇, 不過一向有嘢做就冇得去.
醫: 咁係因為緊張, 情緒令到啲腸唔蠕動, 晚晚飲杯蜜糖水幫助蠕動.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin