Sunday, November 15, 2009

婚後生活3

終於婚後第一次的拍拖出街,
只有我們兩人共處的一天,
這件事情可是很少發生的呢!

佢冇返工,
所以今日佢黎 '接我放工'!
被接放工的感覺很好,
好像被重視一樣.

然後到銅鑼灣食個簡單午餐,
再到 Sogo Thankful Week 血拼!
人多到頭痛!
不過我地已經有目標, 要買枕頭同風筒.
這些都是他那邊缺乏的.

先睇枕頭,
試瞓咗一輪,
原本想平平地買減價中 $298 有 2 個的木炭枕,
不過試過 Sinomax 新出的 3D 護肩枕之後, 一致決定呢個好啲.
雖然就貴啲, 而且減價加 85 折都 $480~
當初測試前覺得呢款枕頭好怪,
唔係一般成件肥皂咁樣的平實四方形,
有啲似三角椎體, 好有人體工學 feel,
因為我瞓得唔係幾好, 成日換睡姿,
呢個枕用黎平瞓同側瞓都好好,
尋晚我即刻用新枕頭,
真係瞓得好好.
所以決定將個枕頭留係我屋企,
再買多個新的放係佢屋企~

風筒只要求大風,
拿拿臨吹到半乾就可以出門口,
什麼負離子, 什麼造型工具全部唔需要.
小姐介紹 Alpha Tool,
佢話 Salon 都係用佢, 好襟用云云.
2100W, 真係好強勁,
樣就衰啲, 而且幾大部.
$350+
後尾返到屋企發現自己都係用緊佢個 2000W 的輕身版!
(即刻好後悔俾個小姐 sell 我買個勁少少但係重咁多的版本, 14kg vs 8kg 啦!!!)

仲買咗少量家居物品,
睇咗 2012, (麻麻地, 另文再講.)
食個住家菜,
一日就過啦.

4 comments:

Jellyfish said...

我個風筒較早前壞咗,
都係SOGO係小姐強烈推介下買咗Alpha Tool.
但係我買咗2000W既A335.
好似要特價$288.-
都幾好用!

BABY said...

贊成2012麻麻地!

但我唔係好明一個三角椎體既枕頭點瞓??

芷蔚 said...

sum, 2000w 咪我屋企嗰個囉! 真係夠大風!

baby, 係三角柱體至真 :p 個型真係怪怪地架.

BABY said...

哦三角柱體~ 咁都好D, ^^真係想像唔到三角椎體既枕頭點瞓....哈哈哈

Blog Widget by LinkWithin