Monday, November 9, 2009

完滿結束2

17.
咁高的鞋好冇著?
nina 鞋很好,
超舒服!
另一對Sauvignon,
個樣影相就靚,
行咁耐呢,
都係差啲.

18.
forstarproduction 的相片三至四個星期後有得睇.

19.
都會海逸,
還是有很多人會去咗黃埔海逸,
包括我老豆!
依家得 150 人都覺得剛剛好,
再多人應該會有啲迫.
不過那個露天公園讓賓客出外吸煙很好, 影相很好.

20.
何廣榮律師很準時,
(雖然我唸佢已經慣咗所有人都會 delay.)
而且很交帶,
先同你講個流程,
仲可以預先練習吓,
不過練習咗就冇咁感動囉.

21.
桃紅色 moschino cocktail 裙一致好評,
條裙好搶,
誇張的頭飾好配,
連那對閃閃珠片鞋都一絕~

22.
結婚當晚瞓落張床的時候有好多蓮子!!!
好 "UN",
我撥晒去佢嗰半邊床!

23.
醒起我沒有跟我特地選來的鬼娃娃花子 PM 公仔影張車頭相!!!

24.
我一向都係乾人,
嘴唇脫皮尤其嚴重.
好在當日又唔係太大問題,
冇乜脫皮喎~~
面呢, 之前一晚冇敷面膜,
因為怕水腫,
當朝我自己先打底, SK-2 essence + Soigne Rubfeed (其實都幾好用)(兩支都係幫助吸收) + 厚的 water massage
Mona 再加一個 Laneige base.
嘴呢, 之前一晚敷一個 blisstex,
第二日仲好嫩~
之後 Mona 加咗個 skinfood 的潤唇膏, 都 ok.

25.
幸好起身的時候仍然覺得選擇正確,
嫁咗個好老公.

記起再寫.
想搵番各項資料,
請係進度表搵.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin