Friday, October 16, 2009

給我愛過的男孩們

如果係一個人講,
可能發酒瘋.
如果兩個人講,
可能他們都愛愛說笑.

但係依家有四個人講 (已經係半數的 ex-, 仲要分別講幾次!),
我應該有過人之處吧? (應該沾沾自喜嗎?)
不過凡事都有兩面,
可能同樣係我的悲哀 :(

一向跟 ex- 們的關係不錯,
一年會見一兩次面吧,
msn / facebook 會見到,
不過不常交談.

係籌備婚事的時間裡,
他們都不只一次的反覆追問我結咗婚未?
然後會話你如果唔想嫁佢, 可以嫁俾我啦.
有啲更直接叫我回絕未婚夫然後佢會到我家提親!
係睇得上海灘太多了吧??

這是什麼心態??
-- 事情無拿拿可以重來? (是煮隔夜飯嗎?)
-- 他們是相信自己是最好然後我應該得到更好? (太自戀了吧?)
-- 他們覺得我冇眼光?? (未婚夫很好的啦! 如果唔係點解我嫁佢唔嫁你呢??)
-- 當年自己走寶? 咁多年之後都係發現我最好?? (只好怪自己後知後覺!)
-- 是出自競爭的心理吧? (我真係轉呔佢咪好威?)
-- 真的愛我嗎? (真的愛我就唔會將呢番說話留到我臨結婚先黎講!)
(係咪太過陰謀論呢??)

是不是男人都這樣?
是隔了很久才回想事情然後悔不當初.
是在測試自己的魅力吧?
應該跟我的本身一點關係也沒有?
他們當中有的是在拍拖期間從冇傾談過結婚打算的!
現在卻信誓旦旦的跟我說他是很認真的希望我重新考慮結婚對象!

我的答案好統一: 唔好玩啦.

很認真的說: 人生大事, 我玩唔起喇.
--------------------------------------------------
給我愛過的男孩們 彭羚

作詞:黃偉文 作曲:Eric Kwok 編曲:梁基爵

戴上鑽石戒指
細說我們願意
這剎那看著這小玩意
衷心跟過去說謝謝 不讓你知

這個故事引子
有個女孩立下大志
趕快道別童稚
然後趁青春好好戀愛一次

至此愛過數次 有過段段逸事
亦有一些燦爛處 似本戀愛雜誌
閒時 總算還可以
回味那幕幕舊事 在暗中自娛

我傾慕過的 牽掛過的
傷害過的 掙扎過的
謹將這首歌獻上給我
從前每個男孩如盛放的花朵
想像過的 得到過的
等待過的 失去過的
祝我幸福快樂 也冀盼每一個
都好像我

當作過渡也好
趁最愛還未到
到處愛愛吧我不信月老
好不好試過了日後都是瑰寶

當作鍜鍊也好
愛錯也能日後上訴
戀愛若沒難度
甜蜜與溫馨都不希冀得到

至少愛過數次 有過段段逸事
亦有一些燦爛處 似本戀愛雜誌
閒時 總算還可以
回味那幕幕舊事 在暗中自娛

我傾慕過的 牽掛過的
傷害過的 掙扎過的
謹將這首歌獻上給我
從前每個男孩和盛放的花朵
想像過的 得到過的
等待過的 失去過的
祝我幸福快樂 也冀盼每一個
都好像我

那不愉快的 不算差的
不後悔的 不結果的
謹將這首歌向每一個男孩致意
從前陪著我一樣傻
不實際的 不見光的
不便說的 不記得的
祝我幸福快樂 我愛過每一個
請保佑我

No comments:

Blog Widget by LinkWithin