Friday, October 23, 2009

鄭秀文演唱會

我想我是很有買飛運的.
就算很搶的票,
常常都只是按個兩三次已能順利登入.

今朝十一時看報紙見到鄭秀文演唱會宣傳,
拿拿臨到 cityline 看一看是否已開售.
很快的就成功自己買了聖誕節的票.
哥哥遲遲未有回覆,
二十分鐘才回覆我去看,
又重新登入,
今次慢多了,
但都成功買到.
十分鐘後佢又問我阿媽點?
我又要打俾阿媽睇唔睇,
再問埋阿爸會唔會陪阿媽!
然後又再登入買第三次.

好好彩咁都俾我買到~ 勁~!
或者其實今次鄭秀文冇咁搶呢?? :p

No comments:

Blog Widget by LinkWithin