Saturday, September 26, 2009

婚紗::Reality 4th & 5th


又收到兩個包裹呢~
是四姨太 & 五姨太啦.

很可惜...
那個拖尾的阿四個袖有好幾點擦破了,
然後裙擺的前下方有一塊黃了,
情況完全不能接受.
幸好跟賣家溝通一下,
她答應跟我退款呢 :)
蝕咗郵費囉,
不過條裙相對比較貴,
有得退款都冇咁傷~
所以呢...
當日我都係會著返阿二嘅.

阿五呢,
上鏡靚啲,
真身比較硬同比我想像中長,
但係都 ok 啦.
可以帶去日本影兩張相 :D

7 comments:

J said...

蔚,
無意間看到你的BLOG,很有趣,也試著去淘寶,由於新手,只買了一對幾十元的鞋試下,用VISA付錢,但十天了,一點回音都無,正常嗎?

芷蔚 said...

J, 你好.
一般到香港要一個星期左右, 通常我都選擇那些評價較佳的賣家.
我都試過冇回音, 可能冇貨.
1. 你可登入淘寶--> 已買到的寶貝 --> 交易状态--> 是 '买家已付款' 還是 '卖家已发货' --> 如果已發貨便等一下吧.
2. 你可以到交易状态 --> 詳情 --> 订单信息 --> 按一下 提醒卖家发货
3. 查一下站內信 --> 私人站內信, 有時賣家除了在 '旺旺' 告訴你貨物的情況, 也許會給你信件, 你也可以留言給賣家.
4. 如果以上的都冇反應, 那申請退款吧!

J said...

蔚,

你提的方法都試了,賣家還未發貨。想不到出師不利,我諗住等多兩日,再沒回音就要求退款。

另外,請問我是填屋企地址,是否速遞會送到呢?沒人在家簽收如何?是否每收一樣東西都要上網確認,淘寶至會付錢?

請指教!謝謝!

芷蔚 said...

J,
屋企地址冇問題呀, 速遞到達之前通常都會打俾我睇吓有冇人係屋企啦, 同埋話你聽大約幾點到.
是否每收一樣東西都要上網確認,淘寶至會付錢? --> 對呀, 要確認收到貨才付款的. 退回的款項會保存在支付寶留番下次用.
我都試過有賣家無聲無影啦, 再重新找尋過啦, 選購的過程都很高興啦 :)

J said...

蔚,

我會再嘗試淘寶,因為東西實在太便宜了,可說又驚又喜呢!怕是假貨,或者影相同實物差好遠,而且同一件貨都會有不同價錢,但正如你所講,過程都很過癮,希望可以快D收到貨啦!

另外,我都快結婚了,出年一月尾,就是這樣才會無意中CLICK入你個BLOG,你好勁呀!準備很周全,我最近就為搵證婚律師煩惱,衫就仲未搵齊,要繼續努力....

祝你BD一切順利!

芷蔚 said...

J, 一星期不見, 淘寶成功了沒有? 證婚律師找到未??
一月尾婚期很快到了, 時間好似曉飛咁~ 你要加油呀!

J said...

蔚,

旅行愉快嗎?我終於淘寶成功了,今朝九點多送到,由於我返夜,俾佢嘈醒添!哈!
但我仲未成功付款呀!試左好多次,個支付寶又話要下載甚麼程式之類,攪來攪去都唔得。激死!
至於,上次那對鞋,賣家同意退款。今次買左裙撐和頭紗,一個太拱,一個又短左D,當係試驗下囉!希望快些成功付款,始終好似欠人咁。
証婚律師找到了,婚紗亦找了ELEGANCE,遲下同家姐上去揀款。都唔算太煩,因為我會一切從簡。

Blog Widget by LinkWithin