Tuesday, September 1, 2009

囍帖 ::Print100

找了幾間 printer,
還是咭片皇最平.
全程 email 跟進,
Tracy 負責.
不過服務不佳.

1. 報價
因為張帖唔係 standard size 同數量不多,
要等報價.
email 回覆快捷,
平.

2. 決定印刷
解釋唔清唔楚.
造稿費收唔收? 點解收?
步驟應該點做?
冇人跟進.
一個電話都冇,
可幸係如果我打俾佢, 響兩下就有人聽, 態度良好.
係要先入數, invoice 的 50%.

3. 上傳檔案
個小姐要我 email 個檔案俾佢,
我話要 ftp,
佢淨係 email 個 ftp address 俾我,
字都冇一隻,
亦都冇 login 同 password.
上傳後冇聲冇影,
我要再打電話去跟進.
過咗兩日,
個小姐 email 番我個圖俾我, 多咗一條摺線,
但係個 email 仍然係一隻字都冇?
咁即係點呢??
我又打俾佢,
佢叫我 email confirm 件事情.
一句 'pls reply to confirm.' 好難咩??
依家 confirm 咗啦.
等.

4. 確認印刷
我 email confirm 咗兩日之後,
個小姐打俾我話 confirm 印刷啦.
要等三至四日.

5. 收貨
小姐一早打俾我話攞得,
因為唔想俾速遞錢,
我叫佢 '順路' 去葵芳攞 :)
工作時間 (0930-1830) 任何時候都可以上去攞,
俾埋尾數.
我冇去,
佢又冇投訴,
間公司都近地鐵站.

最後製成品好靚,
總監設計好靚,
配淡金閃咭紙好靚.
成件事都好靚 :):):)
唔會放相上黎啦,
過咗大禮後大家等收真身啦,
呵呵~~

帖的內文自己打架!
網上面全部的稿都係 .jpg / .pdf!
嬲死 :p

No comments:

Blog Widget by LinkWithin