Saturday, September 5, 2009

姊妹裙::FM

其實由始至終都沒有要姊妹裙,
我想要 causal 一點吖麻~
不過姊妹們還是好好的一起約去睇裙,
然後麥同學又會於下年五月結婚,
所以我地決定一裙兩著,
改咗腰帶的顏色 / 款式就可以啦,
條裙至少可以著兩次,
如果將來其他姊妹結婚而我地的身形冇變,
就可以更環保著多幾次!

一開始就選上喱士的款式,
不過我同麥同學的婚紗都有很多喱士,
怕撞到啪啪聲.
但係色丁 / 雪紡我地又唔太喜歡.
而且希望有吊帶,
始終姊妹要工作會方便啲.

最後一致選定這個:
一次滿足晒三個願望!

鳴謝某同學出鏡 :)

上半喱士,
下半色丁加雪紡.



那個吊帶都是喱士的.

只在這小店見到,
比較特別~
我們根據個人意願,
選了一半的人穿長裙, 一半穿短裙.
而且我覺得這小店的質料比較好,
比較厚身, 款式比較多.
服務因為太多人,
沒有特別的好, 也沒太差.
最後姊妹裙仲貴過我件婚紗!

FM Makeup & Banquet Dress
Fiona Mak
Tel: 6150 5801
尖沙咀百利商業中心 1 樓 5 號舖

7 comments:

iRis said...
This comment has been removed by the author.
iRis said...

姊妹裙隆重過你件婚紗囉!

同埋呢..如果得我一個唔著一式樣既..係唔係唔好呢?我對呢D 咁溫馨而隆重既STYLE,老實講係零興趣。 ;P

芷蔚 said...

我 ok 喎. 下星期三/四我地再去尖咀晚飯加度身, 你揀過第二款囉. 橫掊你係麥同學伴娘, 又係我總監~

芷蔚 said...

最緊要大家都開心 :)

IRIS said...

我都係UP下..都會係跟大圍啦 (係可以既改為平腳領)....費事又要諗..又要行咁煩LOR~!!

(你2個REPLY隔左8個小時...... ;P)

芷蔚 said...

都係一間舖啫, 而且要試, 你去到至唸都得!
隔左8個小時因為突然發現寫少咗句, 哈哈~

Scorpio3210 said...

姊妹裙都好靚啊~

Blog Widget by LinkWithin