Monday, September 14, 2009

家務

日常家務分好多個環節,
我唔係樣樣都鐘意做.
如果有工人當然最好.

衣:
買衫: totally no problem! 強項
洗衫: 都係洗衣機洗啫. 唔掠衫, 我係乾衣機粉絲~
摺衫: 睇住電視慢慢摺, 我係 ok 嘅.
熨衫: 無心機熨衫, 所以盡量買啲唔使緊嘅.

食:
買餸: 鐘意超市乾淨, 不過街市真係新鮮啲. 都係買嘢啫~
煮飯: ok, 完全冇問題, 我為食. 係肉食比較少整, 掂完生肉隻手油膩膩.
洗碗: 還可以, 不過經驗所得, 大部份我洗的碗都仲係膩嘅??

住:
吸塵: ok, easy job~ 不過真係好嘈!
拖地: 唔鐘意擰地拖, 好難擰到唔滴水啦.
抹窗: 咁大工程, 搵人做啦.
抹櫃: 久唔久至一次, ok.
換床單: 好吃力, 唔好搵我.
洗廁所: 唔鐘意. 就係唔鐘意.
清理水糟的頭髮: ok, 都係我嘅啫~
打昆蟲: 最好唔好搵我啦, 阿彌陀佛~

行:
洗車: 俾錢人賺啦!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin