Thursday, September 3, 2009

是婚前恐懼症嗎?
仲有兩個月喎,
唔好咁快玩我啦!

尋晚發咗個好嚴重的惡夢 :(

事情發生係結婚嗰日,
有個女子幫我化妝,
直到我行出去準備 march-in 之前,
我發現進場的歌曲唔同咗,
而且個化妝化得好慢,
首歌完咗我都未攪掂!
我就心急如焚!!
仲要...
臨行出去之前,
我照鏡見到...
我隻眼被畫了兩個彩藍色的眼圈!!!
啲頭花又好似插花咁亂插係個頭上面!!!
當然我就嚷住我唔嫁啦, 點出去見人呀??
樣樣都唔合心意...
最抵死係最後一幕係原先幫我化妝的女子根本唔係我 book 的化妝師,
我嗰個俾人綁起咗!!
你話幾咁大個仇口呢!~~

攪到我晨咁早起咗身!!
眼瞓死我...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin