Wednesday, September 9, 2009

婚紗::The 4th & 5th

首先我得多謝那個縱容倒水的未婚夫.
成日都覆: buy la, if you like...

雖然我都唔係好明白點解結一次婚, 婚禮只不過係四個鐘, 但係有五條婚紗???
如果拖到下年至嫁, 隨時唔覺意買十條婚紗囉...
想點呢..... 係咪傻架.....

等我介紹吓我嘅四姨太...
it's vintage gown again,
但佢有小拖尾囉!
可以著拖尾婚紗入場啦, yeahyeahyeah!





仲有五姨太...
another vintage gown,
佢係及膝裙,
一見鐘情喎!
喱士靚到呢~~~
但係唔知幾時著囉...???





大婆連結
二太太連結
三姨太連結

我已經被禁止再到 etsy...
直到下星期一!
(好彩總監提醒我仲有得淘寶... :D)

3 comments:

BABY said...

咁多個我都係最鍾意你個二奶......

芷蔚 said...

我都係最鐘意二太太! 應該會註冊完著出街影相.
不過等四太同五太搬咗黎再影實物俾你比較吓~

芷蔚 said...

二奶有九成我喜愛的元素, 除咗冇尾.
到再有有尾的選擇, 又唔想要番差唔多的事, 所以買咗不大相同又有尾的四姨太 :p

Blog Widget by LinkWithin