Tuesday, August 18, 2009

SK-2 - 服務差!

由於倒潟了兩次 Squalene :p (而且唔覺得太好用.)
Dr Wu 用晒, (香港買又貴.)
又要買過支新的精華素.
今次想試吓 SK-2 神仙水.
林芍芍係用家,
記得佢同我講 SK-2 成日都有 10% off,
雜誌都長期見到有優惠.

先去時代廣場連卡佛的櫃位,
問小姐: 請問神仙水做緊啲乜嘢 promotion?
小姐: 依家買最大嗰隻(210ml)送一塊面膜同一套旅行套裝 @980.
我: 咁會唔會有 discount? (我記得雜誌有個類似買大送細的優惠??)
小姐好強硬: 冇喎, 我地從來冇做 discount 架喎.
態度囂張...
well.... 再行吓先.

再問吓卓悅同莎莎睇吓分別大唔大.
卓悅最平, 莎莎約八折.

經過三層屈臣氏,
門口就係 SK-2,
多口再問.
我: 請問神仙水買緊幾錢?
小姐: 你有冇用開?
我: (有關係咩???) 冇.
小姐: 我地有大有細架喎.
我: (咁即係幾錢呀??? 零誠意!!) 最大啦.
小姐: 最大限量版 $1080.
過程中小姐從來冇攞個件貨俾我睇,
問我有冇用開但又冇俾我試,
最大限量版係幾大? 有乜咁特別?
又冇介紹優惠???

兩間都係咁,
服務差成咁!
後尾返屋企睇雜誌,
寫住買一枝 75ml ($420) 送一枝 30ml 喎!!
都係買 Lancome 算啦.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin