Sunday, August 30, 2009

花球::Hair Bows Wonderworld

原本 4 月已經訂購了的花球,
因為那個不負責任的店主失場,
原本應該上個禮拜完成的事,
一句 sorry 就 refund 俾我,
攪到我又一輪工作!!
因為佢嘅喱士造型,
我已經完成所有的色丁造的手花襟花,
令到我已經到真花零興趣,
冇可能番轉頭 :(

好彩搵到其他的店,
坦白講相片沒有原本那間好,
價錢又貴一倍, (size 都大一倍.)
不過服務就一流.
店主跟我 email 了一個禮拜,
(有時差, 一來一回比較晒時間.)
有心, 快捷, 了解你需要.
作為顧客,
這才是令人放心交托俾佢.

由於佢冇一個近似喜歡的東西,
所以我告訴她我喜歡的東西叫好組合起來,
但係花朵樣的內容就多咗 :(
顏色: peach / cream / champagne / gold combo
材料: fresh water pearl / satin / lace / filigree

最近似的款式, satin / lace flowers, a little pearls, lace insets. 

襟花款式: lace rose

因為這個花球吸引我, 不過我唔鐘意 shabby cotton.
呢個花大朵啲.

我心儀這個水仙花,
都是布造的,
但係加上我喜歡的配套組合太貴.

店主很好,
傾談了多個十次的 email.
但係思前想後,
還是不喜歡花!
雖然全部都係布造,
但係十足花形都唔係我杯茶 :(
結果都冇訂到.
From Hair Bows Wonderworld, Manchester, UK

No comments:

Blog Widget by LinkWithin