Monday, August 31, 2009

花球::Croska

最後係同店主 Ivana 訂造花球.
其實佢個 sample 做得比較誇張,
我同佢講咗要少啲羽毛.

顏色: cream / gold combo / a little plum (or peach)
材料: pearl / satin / lace / vintage jewelry
Handle: wrapped lace

點解揀佢呢?
1.
那些加上去的閃閃 brooch,
是我愛的 vintage 啦.

2.
那些布造看似隨意的東東,
跟花不太相似.
我自選的選色應該不會太怪,
而且少了羽毛應該正常多.

3.
一樣很多 email 來來往往.
原本我忘記了跟她說要珍珠,
給了她 vintage gown 的圖,
她自動提議問我要唔要珍珠?
感覺對了!

希望得到一個喜歡的花球 :)

From Croska, Virginia, USA

No comments:

Blog Widget by LinkWithin