Sunday, August 2, 2009

金剛2000驅蟲器

我懷疑隔離屋係養壁虎架!
佢屋企裝修之後,
我屋企就無端端有壁虎出現,
(唔止一隻...)
雖然冇搔擾我,
但都嚇死啦!
心理負擔好重,
發咗好多晚惡夢 :(

同星星講咗好耐,
結果發老脾佢至去鴨察街買呢個金剛2000驅蟲器.
成效未知,
不過心理上就好啲啦.
$489 送咗個夜間閱讀器.

網上有人話好得, 有人話唔得.
但係我覺得應該得,
因為開著咗低頻 (for 除壁虎) 雖然聽唔到聲,
但只係開咗兩個鐘左右,
我都頭痛手軟想嘔兼暈暈地,
(我都係懶蛇 :p)
開著佢我都要走啦!
依家係媽媽度~
今晚唔返落去瞓添呀!

壁虎們, 請離去.
-----------------------------------------------------
售貨員說: 不用理它的, 你把 floor light的掣向下撥去--on , 那只是當黑夜的時候看見它亮了燈而已 , 其他掣全部的電掣向上撥, 就 ok 了, 過了1-2個月後 , 則把所有電掣全部向下撥, 使那個驅蟲器改變室內電波的頻率, 使昆蟲不能適應逃跑,不再出現 ,就是這麼簡單, 記住每2-3個月改變頻率一次就是 .
from : Yahoo! 知識+

No comments:

Blog Widget by LinkWithin