Wednesday, August 19, 2009

金剛2000驅蟲器 (2)

原本依我所見,
屋企應該有至少一大一小的壁虎,
不過佢地都係隱蔽青年,
好日都見唔到一次.
不過我真係唔能夠忍受同佢地共處一室.
晚上仲聽到佢地的共嗚!
攪到我神經衰弱!!

跟進上回.
由於驅蟲器太勁,
開頭連續開咗幾日,
就忘記咗啦 :p
但係我又再見到那隻小朋友.
所以依家我都係返工的時間開著,
放工就收埋.
暫時都平安無事~

想吓想吓...
唔知蘇梅有冇壁虎呢???
住貴酒店會好啲啩???
如果第一晚就見到...
我第二日飛番曼谷算啦!
帶埋部機去好唔好呢??

No comments:

Blog Widget by LinkWithin