Friday, July 31, 2009

晚裝::White Bridal Couture (2)

一開門三個好好笑容的小姐同我地打招呼!
Elmis 負責招呼我地.

婚紗同 Vera Wang 係分開擺嘅,
所以 booking 的時候要講清楚.
開頭小姐以為我睇婚紗,
所以俾咗本婚紗 catalogue,
留咗我同阿玲係間 private room 度慢慢睇,
冇騷擾,
不過好貴 :p

Vera Wang Maids Collection 放係樓下,
揀咗兩件試吓.
(一早上網做咗功課啦!)

第一件: 有腰線, 有 detail, 不過真係好伴娘.

都係紗的款式, 不過呢隻紗太疏窿, 而且可能我太肥, 唔襯我.
(真係要減一減...)

之後同小姐講可能色丁的款式好啲.
呢件小姐話穿得最好睇,
不過個人覺得魚尾好肥 :(
但係裙腳真係超靚!
後面有小圓腳架.
其實仲試咗一件好 plain 但係個尾再大啲的 basic 款,
但係搵唔到張相 :p

件件價錢差唔多,
以呢個質素黎講真係好得,
可揀款式, 揀顏色, 度身訂造.
小姐話訂造要三個月,
之後返黎仲要改,
要特快服務就要加 US$20-40.
所以有興趣就要早啲決定啦.
服務態度非常好, 全程好笑容, 零 hard-sell.

Jaycow 頭飾都好出色,
我鐘意一個小圓帽加網紗的 vintage design,
Elmis 話買咗之後 Jaycow 仲會調整個網紗去襯個面型.
不過要 $3k+ :p

最後都係覺得 Vera Wang 同我整體婚禮唔配合,
唔需要心掛掛啦~

Vera Wang 網頁
跟進上回

2 comments:

baby said...

o 原來你唔岩心水, 仲想同你講elmis係我之前個客, 所以我識佢, 仲有聯絡, 如果你有興趣, 我可以幫你問下有無discount......

芷蔚 said...

其實我都覺得靚, 但係唔夠 causal, 呢條裙仲 grand 過我件婚紗!
我都記得佢係你個客, 我唔啱啫, 可能我個fd 啱, 有需要一定會通知你 :)

Blog Widget by LinkWithin