Saturday, July 25, 2009

芝士蛋糕

多謝林芍芍給我的菜譜.
簡單易整.
沒有食死陳星星 :)

美式芝士蛋糕
材料:
1. 麥維他消化餅 8塊
2. 沙糖 約4安士
3. 牛油 4湯匙
4. 芒果味啫喱粉 1盒
5. 魚膠粉 1湯匙
6. 芒果 數個
7. 卡夫Cream Cheeses 1盒
(Philadelphia Cream Cheese – 250g)
# 芝士為銀色紙盒,盒上註明造蛋糕用
PHILADELPHIA CREAM CHEESE CAKE AS EASY AS

做法:
1. 先將餅乾整碎,然後放入攪拌機中打碎5分鐘;
2. 將餅碎倒入碗中,再將煮溶的4湯匙牛油混於餅碎中攪均,然後用平底羹壓平於紙盤內,放入雪柜雪凍20分鐘;
3. 魚膠粉放入8安士熱水中,攪溶後加入4安士沙糖,然後與芝士一齊放入攪拌機內拌2 - 3分鐘;
4. 將(3)倒入餅底上,放入雪柜雪凍30分鐘;
5. 將芒果切片,鋪上(4)之蛋糕面;
6. 啫喱粉用8安士熱水攪溶後,倒在(5)之上,放入雪柜雪凍2 – 3小時即成。


用咗菠蘿味的啫喱粉,
冇用鮮果,
份量隨心, 沒有跟足.

分開三層.
材料全部現成, 味道冇可能有問題.
芝士層有啲實,
可能因為手動,
屋企冇攪拌器,
真係要買一個至得.

下次要試:
啫喱粉溝埋芝士做一層.

3 comments:

Jellyfish said...

我試過芒果,士多啤利,同藍莓.
鍾意芒果,士多啤利多啲,
藍莓麻麻地.

Jellyfish said...

又係我.
芝士層有啲實<--係魚膠粉落多咗?
啫喱粉溝埋芝士做一層<--好恐怖,我會幫陳星星祈禱的...

芷蔚 said...

菠蘿都 ok 喎, 酸酸地.
芝士層有啲實<--係魚膠粉落多咗? --> 已經好少啦, 可能攪得唔夠.
啫喱粉溝埋芝士做一層<--好恐怖,我會幫陳星星祈禱的... --> 但係陳星星都話應該 ok 喎, 都係魚膠粉同有甜味啦~

Blog Widget by LinkWithin