Wednesday, July 15, 2009

六榕仙館

一般如果去 Elements 睇戲,
我地都會先係佐敦食過飯再行過去.
我知好多人覺得好遠,
但係我地日行夜行,
一條佐敦道其實很小事 :p

佢心月來潮想食齋菜,
唔鐘意食肉的我當然無任歡迎啦.
一去到未有位,
我地先食咗一個老婆餅 (HK$4) 同一件芋角 (HK$3).
絕不油膩~

兩個人都有餐,
兩餸一湯,
正常份量,
$130.

金湯海皇翅,
好多素翅同配料!
南瓜羹湯,
原來的滿滿的,
影相的時候已滔了兩碗,
這湯至少有六碗!

羅漢上素,
唔會有杰撻撻的獻汁~

我至愛的五柳仙斑,
即係芋頭魚,
呢個真係好好,
零油!
不過兩個人係絕無可能食晒成條囉...
(同埋未影相佢已經食咗個魚頭!!)

傳統齋菜館一定要食齋鹵味 $16
(影得太近, 所以比較醜樣...)

餐後仲送糖水!
好得的素菜館,
一定會再黎~

但係佐敦真係好多嘢食,
我又少去,
下次一定又試新嘢...

同場加映:
最後行去 Elements 的時候見到好靚的漸變色天空,
不過手機影出黎效果一般.


六榕仙館
地址 : 佐敦佐敦道38號
電話 : 2730 8665
類別 : 素食

3 comments:

聶秀康 said...

呢間齋菜係好得...我好鐘意!
行過去圓方真係幾遠尤其是夏天啊!

Jellyfish said...

我係絕.對.唔.會.由佐敦徒步行去圓方既!

芷蔚 said...

最好係所有的菜式都唔油膩, 不過要等位囉...

佐敦行去圓方好近之麻.. 我地個個星期六收工都由金鐘行去銅鑼灣 :)

Blog Widget by LinkWithin