Monday, July 27, 2009

羅浮宮::影相

9:15am 的約會,
好早 :( 早過返工!
不過因為落雨,
我地遲咗少少.
不過咁早的好處係第一對,
係冇其他人的情況下,
又快又爽手.

造型師係 May,
說話唔多,
但係勁快手,
機械式啪啪啪就化好啦.
不過係冇用 make-up base,
一坐低就即刻搽粉.
10:45am 就開始影啦.

男裝呢,
我們沒加錢,
只有黑色的選擇,
他選了沒有閃的純黑色燕尾禮服.
不過後來他還是加了 $100 化過妝~
另有專人幫佢熨一吓自備的裇衫.

攝影師阿軍 (or 君??),
助手 Jason,
超 friendly,
可能因為有咗上次經驗,
今次擺 pose 快靚正.

先影室內晚裝,
深紫色晚裝配咗個曲長髮加黑色羽毛頭飾,
超靚!
(May 俾咗兩三個頭飾 / 頸鍊 / 耳環俾我揀.)
一間房四個景,
個個角落都影齊,
一套衫一個鐘影咗十個景!
然後到婚衫,
用咗個自己都估唔到嘅發花癲類似花圈的絲帶包住陳慧琳式的高髻加頭紗.
雨細咗可以行出我心儀的花園區外景教堂牆,
不過超多蚊...
我啲咁唔吸引蚊的人都中咗三嘢!
但係地下濕淋淋整污糟晒條拖尾,
唔執相見唔見到呢??
又影咗四個外景,
再返入室內影華麗 (but 娘 :p) 的場景.

話咁快,
一點左右就影完啦~~
(開頭所有工作人員都話兩, 三點架.)
8 月 14 號就有相睇.
雖然造型唔多,
但影咗咁多個景,
好易瀨嘢~
星星家姐話同埋我地一齊去,
以防我地失手....

真矛盾...
驚影得靚想加相 --> 嘥錢 :p
靚又唔加相 --> 好嘥氣 :p:p
驚影得唔靚 --> 嘥咗一日 :p:p:p

No comments:

Blog Widget by LinkWithin