Friday, July 17, 2009

上環 <--> 金鐘

工作完畢,
原本都想步行返公司,
奈何天氣實在太熱,
人又開始攰,
決定搭地鐵.

我知我無聊周圍影,
不過難得相機與我同行~

超難過...
已經好攰,
仲要係上環行經一段沒有車行的月台.

出街必備的魔鬼 ipod,
當日買矽膠套的時間,
有黑色魔鬼同白色天使的選擇,
佢堅持魔鬼襯我 :p

地鐵車廂,
跟小時候的差遠了.
你數得出有多少分別嗎?
依家有好多廣告貼紙, 燈箱;
扶手由波波改為三角;
柱部的紅色漆油沒有溫感, 不會傳熱亦不冰冷;
地圖的地鐵站愈黎愈多,
還有閃燈提醒你到站同開門的方向;
張櫈分開一個個座位, 不能由頭飛到尾~

金鐘與我有緣,
暫時做過七份工包括暑期工,
三份都係金鐘,
呢度至少行咗六年.

月台

扶手梯

出閘機

4 comments:

babycath said...

嘩! 你真係好無聊喎...

芷蔚 said...

我知你掛住香港吖麻~~ hehe..

BABYCATH said...

不過我又真係好掛住香港, 仲好想行中環同金鐘

芷蔚 said...

哈哈, 快啲返黎放吓假啦~

Blog Widget by LinkWithin