Tuesday, July 28, 2009

我的理想白事

小時候沒有想過我的夢幻婚禮會時怎樣,
因為我介意人地話我恨嫁, 我係好鐘意拍拖同對婚姻有好奇, 一路以黎都知道對方係咪想嫁的人.
但係我就成日都想我的白事應該點做:)
人終有一死 :(
百無禁忌啦~

1. 第一件事一定要就係燒咗我! 睇得衛斯理多, 我怕我會望住 / 聞住自己慢慢腐爛.
2. 陪葬? 衫就著婚紗啦. (如果到時仲著得落 :p), 都冇乜特別要求啦, 都燒咯~
3. 棺木當然唔洗靚啦, 都燒咯~
4. 儀式呢, 是但隨心啦, 唔使嘥錢啦, 我死咗都睇唔到. 如果真係作孽, 打齋都幫唔得我幾多.
5. 金銀衣紙呢.. 人有我有囉. 假如真係有地府要錢洗, 咁都要燒啲錢俾我用架~ 最好有車有樓啦, 哈哈~
6. 最好寫 '天妒英才' instead of '天妒紅顏' 啦, 我要腦多啲.
7. 神枱的食物呢... uummmm.... 好難, 我多心, 素菜? 海鮮? 甜品? 樣樣都想喎. 不過其實我都食唔到啦.

其實我只係去過大酒店兩次,
究竟白事要做啲乜真係唔清楚???
anyway,
我的白事從簡就得啦.

我又會想如果明天就死咁今日會做乜呢? 得 24 小時會去邊呢?
我會周圍同我愛的人講: 我愛你.
約大家一齊大排筵席, 大吃大喝~
跟至愛的家人飲茶,
同親厚的兄弟唱 k 吹水,
最後與星星 candle light.

咁似我平時做嘅嘢嘅???
哈哈~
(某天我突然死咗呢個 blog 就會上 A1 啦~!!)

最重要還是珍惜當下所擁有的, 活得快樂.
我愛你們 :)

No comments:

Blog Widget by LinkWithin