Sunday, July 26, 2009

包羅萬有

阿媽呢個月的新問題係: 你地仲有乜嘢未買呀?
我想: 住屋啩, 大部份都決定了.
她: 那我有冇呢? 金器呢? 子孫筒呢? 痰罐??!!!
我: well... 金器用番你當年嫁嗰件咪得囉, 千祈咪買子孫筒, 結婚之後都唔知放係邊呀?? 俾去包羅萬有利是得啦, 千祈唔好買啲無謂嘢, 全部利是 ok 啦!

真感謝那個發明 <包羅萬有利是> 的人, 勁有腦!

媽: 啲茶客成日問我有冇未準備, 有呢樣嗰樣咁, 最緊要唔好失禮人.
我: 有乜嘢會失禮呢? 你同人地講: 你個女好本事, 啲嘢佢攪掂晒!
媽: ......

哈~ 哈~~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin