Tuesday, July 21, 2009

羅浮宮::揀衫

時間實在過得好快,
又到月尾,
將會去羅浮宮影相,
但係我實在零減肥??
冇得執相的情形底下,
啲相一定好!恐!怖!

首先要多謝得閒的阿玲陪我去揀衫,
不過都好簡單啫,
只得一件婚紗, 一件晚裝.
但係約阿玲就要做多少少,
約佢 2.45pm 係金鐘等.
先要 1.00pm 打去睇吓佢醒未,
然後 2.15pm 去睇吓佢出得門口未~
3.30pm 要去到九龍塘羅浮宮.
結果...
大家預咗啦,
遲少少都尚可接受.
因為佢搭咗的士~ 哈哈~~
所以即時原諒咗佢 :D

由 Tina 接待我地,
好好笑容,
好好招呼.
(因為今日唔需要洗錢.)
婚紗同晚裝各可以試五件,
各有四本相簿的選擇,
都是比較舊的款式 :(
仲有 N 年前的郭可盈結婚系列!!
最後多口問多句仲有冇其他,
佢地竟然攞本最新的徐淑敏系列俾我揀.
揀得落手的選擇唔多,
第一輪每樣只揀到兩件可以一試!
好辛苦咁先集齊五件比較有啲興趣.

最後婚紗揀咗一件比較宮廷式,
low-cut 心型胸有裙撐的公主裙,
喱士部份是金色的.
晚裝也是普通的 low-cut 一字胸.
上身繡線, 下身多層鋼紗,
最特別係紗的部份為漸變色,
由深紫褪至白色, 有小量閃片.

未買 girdle,
廢事浪費金錢,
揀咗衫再算~
自己覺得冇 girdle 都得,
但係 Tina 就話有就好啲,
所以都要買架啦.
另外係卓悅就買咗假眼睫毛同粉樸.

場景方面,
當時見到就比較鐘意:
扮教堂,
扮涼亭,
扮音樂盒,
LOVE 閃燈.
網頁有相.

星星堅持唔加相,
我要努力抵禦引誘~~~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin