Friday, July 3, 2009

乾洗速報

關於乾洗婚紗的問題,
媽媽已經問咗好多次,
應該話: 一日至少問一次!
每次的問題都係一樣,
次序都一樣:
媽: 你攞咗條裙去洗未?
我: 攞咗啦, 不過未攞得番.
媽: 咩呀? 我仲見掛係係房門後面?
我: 咩呀? 有乜可能? 我都攞咗去洗啦.
媽: 係咩? 我明明見到?
我: 都話已經攞咗去洗囉, 你點會見到呢?
媽: 咁你攞咗番黎未?
我: 咪講咗未有得攞囉...

兩個鐘頭後,
仲將上面的問題重覆一次...
我又答一次...
想點?

不過其實我都懶,
到咗期又唔想行去拎 :p
熱又太熱,
落雨又落雨 :p :p :p

No comments:

Blog Widget by LinkWithin