Friday, June 5, 2009

婚紗::我的 Vintage Gown

包裹中

開封!
(人地原本好靚好似一塊 lace 好整齊, 係我整到佢咁...)

正面, 白過我道門!

領口

袖口 (放大就見到小小黃點點)

背面

一個字!
Fabulous~
非常合身,
好白, (開頭以為係米色)
有小小黃點係領口, 袖口同裙腳(係因為放得太耐 / 汗漬, 不過乾洗應該(希望)冇問題.)

呵呵呵呵呵,
依家唔急搵 the one 啦,
呢件都好好好好好得啦~
(係冇拖尾囉...)

5 comments:

BABY said...

fantastic! 真係好好好靚呀! 我都想買一件....不過無機會着, 哈哈哈哈.........

iRis said...

咁訂個長既頭紗LOR~

芷蔚 said...

cath, 咪下年結婚週年慶祝的時候著吓囉.

iris, 長頭紗配腳眼裙會唔會好怪??

Scorpio3210 said...

呢件好靚呀~可以去我度私留話我知幾錢嗎?(小藍)

芷蔚 said...

多謝小藍 :) 已留言給你.

Blog Widget by LinkWithin