Friday, June 26, 2009

奇怪的恆生銀行

昨天媽媽以我的名義去銀行作滙款,
一早已經簽好晒名,
滙款數目亦唔係好大.

職員同媽媽講我個簽名唔太對,
所以要打電話俾我確認.

我冇朋友做銀行櫃員,
唔知咁樣問正唔正確,
但係好奇怪.

一般都只係問全名, 身份證, 地址.
個哥哥仲問我有冇其他私人戶口?
我話有.
佢: 你有冇股票戶口?
我: 有.
佢: 你有邊隻股票?
我: 唔記得號碼喎? xxx 啩?
佢: 咁有幾多股?
我: 唔係吖麻? 邊記得呀??
佢: 咁你有幾多張我地銀行的信用卡?
...............

乜依家核實身份問啲咁嘢嘅???

No comments:

Blog Widget by LinkWithin