Sunday, June 7, 2009

DIY::工友之夜

大家得到一餐飽飯 :)
工廠流水作業.
玩咗一日.
三點開始買料,
七點開工,
十二點收工.

工友名單:
總監: iris
主管: 我
主任: 林芍芍
工友: 阿玲
院友: 陳星星

Task 1: 花球.
由低級組工友, 痴膠花部的阿玲同陳星星負責.
主要工務為以熱熔膠貼上珍珠及閃石.


Task 2: 兄弟襟花 x6
林芍芍負責揀毛, 用膠紙固定位置.
我為枝柄包絲帶,
iris 剪三角,
阿玲燒邊收口,
最後陳星星貼上閃石.

Task 3: 姊妹手花 x6
這個開始就工序比較多,
以下各款大同小異.
先由總監創作,
我地再做深圳老翻.
阿玲係布上畫圓,
針線部的iris, 芍芍同星星就縫走針步,
我就為喱士打摺.
阿玲, 芍芍同星星要係一大兜的閃石裡面搵番適用的閃石,
最後就 iris 同我貼貼貼完成!

Task 4: 長輩襟花 / 手花 x4

Task 5: 家人襟花 / 手花 x4


所有的襟花同手花都完成啦~
大家都好攰啦!
多謝晒~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin