Monday, May 11, 2009

造鞋::ShoeGirl

好想買多對吋半的黑色高踭鞋,
不過今年興極高或者平底,
吋半黑色的選擇極少.
麥同學幫趁開 ShoeGirl 話唔錯,
所以我都去試吓.

款式選擇多,
有唔同的皮料及顏色,
今次就揀咗黑色肚紋蛇皮配深紫色肚紋蛇皮包踭.
樣板係黑色羊皮配深紫色肚紋蛇皮包踭,
標價 $680.

揀好款式,
試個碼數,
會係咁易鈎畫腳型,
同量度腳背的厚度.
唔知係咪因為麥同學係熟客,
服務唔錯.
之後佢話我 40 號鞋要加 $100.
埋單 $780,
兩個禮拜收貨.

試鞋的時候無論試大一號或試小一號的尖頭鞋都唔啱唔舒服!
店員話因為我第四隻腳趾太長喎.
可能係咁所以同 Jimmy Choo 無緣啦.

離開小店一個鐘後,
店員再打俾我,
話我要改全對蛇皮再加 $100,
都 ok~
不過點解當時唔講呢?
有啲唔開心囉,
當時講或者可能揀過第二隻皮呢?
(雖然我係好想要蛇皮 :p)

到第二日,
店員又打俾我,
同我講個鞋底要黑色好唔好?
樣板係米色.
想點呢?
當時我地係間店都流連咗好耐,
點解唔問晒呢?
突然又俾多幾個選擇題我,
冇實物係手我都唔係好明你講乜囉???

你可以話服務好,
因為佢會打電話問清楚.
亦都可以話服務差,
因為佢當時 confirm 的時候唔問清楚!

ShoeGirl
地址: 銅鑼灣耀華街21號地下
電話: 2834 1023

No comments:

Blog Widget by LinkWithin